Bryllupspynt der gør brylluppet personligt

Bryllupspynt er den mest effektive måde, at gøre jeres bryllup til jeres og personliggøre jeres lokation. Det er her I kan vise jeres personlighed frem som par og få jeres stil til at skinne igennem. Det kan gøres på mange måder når det kommer til bryllupspynt, men fælles for alle måderne er, at I skal kunne se jer selv i det. Uanset om I er til lidt, meget, stort eller småt pynt, så skal de vise jer. Det er jeres dag og ikke nogen andres! Så lad gæsterne mærke hvem I er.

Pynt til bryllup – hvor starter vi?

Det kan virke uoverskueligt, når man går i gang med pynten. Der er derfor nogle ret gode tanker at have gjort sig inden.
– Hvor skal brylluppet holdes?
– Hvor mange bliver vi?
– Hvad er vores budget?

Hvor skal brylluppet holdes?

Skal brylluppet holdes på en strand giver det lidt restriktioner i forhold til pynten. Du kan f.eks. her vælge det lidt mere enkle med balloner der holdes af en ballonvægt, blomsterdekorationer på stolene og ballon guirlande til vielsen. Men du kan ikke fylde 200 hvide kæmpe balloner i loftet og lave en masse kæmpe dekorationer som pynt til brylluppet. Det skal altså holdes enkelt og ligetil. Holdes det i et telt i baghaven giver denne lokation allerede en stemning, så her er det måske naturfarverne der tiltrækker. Det jordnære look. Her vil det nok mere være lys, balloner, og rolige nuancer, der er i fokus. Lejer I et gods eller hotel er der igen en stil og en stemning som skal forenes med jeres. Men begrænsningerne er ikke mange her. Man kan lave photobooth baggrunde, en bar, et dansegulv, osv. Ligesom i teltet.
Med god fantasi og et kreativt sind kan I skabe præcis jeres bryllup uanset hvilken lokation I har valgt, men vi kan bare ikke undgå at det spiller en rolle i forhold til Bryllupspynten.

Hvor mange bliver vi?

Antal gæster har også noget at sige i forhold til pynten. Er det den nærmeste familie på 20 personer pynter man ikke lige så meget op, som hvis vi snakker 150 mennesker. Festerne er to vidt forskellige. Men derfor vil de fleste stadig pynte op og det er helt forståeligt. Man kan sagtens gøre rigtig meget ud af pynten selvom man er et mindre selskab. Bordkort, favouræsker og bordpynten er stadig noget man kan have meget fokus på. Det gør bare noget ekstra at sætte sig til bords, hvis bordet er ekstra indbydende.  Men igen fylder man nok ikke lige 200 balloner eller laver den vildeste photobooth stand, barområde og lejer DJ til det vildeste dansegulv, hvis man er 20. Så her går man måske ekstra meget og kæler for detaljerne. Bliver man 100 til festen har man også et større rum at fylde og det kan hurtigt virke meget upersonligt og måske også køligt og tomt. Så her har man god plads til at vise personlighed i bryllupspynt. Det kan være en masse balloner, tyl, lange lyskæder til at skabe hygge og områder til sjov og spas.

Hvad er vores budget?

Igen en vigtigt ting at tænke over i forhold til bryllupspynt er budgettet. Det kan hurtigt stikke af, da man bare liiiige skal bruge 200,- mere på den her ene ting og inden man så sig om har man sagt det 10 gange. Så lav et buget og en plan over jeres must-haves når det kommer til bryllupspynt. Og så køb dem først og se om I efterfølgende synes der mangler noget. Evt. saml så mange af jeres indkøb på pynt et sted, så fragten ikke æder en stor bid af jeres budget. Vi hjælper gerne med at undersøge en masse ved vores leverandører for at I kan få jeres drømmebryllup – så tøv ikke med at tage fat I os!
Favouræske der lukkes med sløjfe